»Ugotovili smo, da če imamo samo krizno stopnjo, bomo potrebovali kar nekaj časa te krizne stopnje, da bomo dejansko prišli do kriznega upravljanja.«
»Lahko rečem, da je Slovenija tudi v evropskem kontekstu država, ki ima zelo dober sistem kriznega upravljanja.«
»EU bi moral biti bolje pripravljen na krizno upravljanje.«
»Telekom se stalno obnaša odgovorno. Skrbimo za to, da je korporativno upravljanje na najvišji stopnji.«
»Vidimo, da se razmere nenehno zaostrujejo in da smo spet v položaju upravljanja krize. Obe strani bom pozval na krizni sestanek v Bruselj naslednji teden.«
»Kar naprej smo v fazi kriznega upravljanja, ko gre za dotok denarja, saj je naše delo vedno na meji mogočega. A v tem nemirnem, nepredvidljivem okolju mora biti vsaj delovanje naše agencije stabilno.«
»Vsakdo, ki je kdaj deloval v kriznih razmerah, ve, da je to naporno s številnih vidikov in da je za vsakogar poseben izziv loviti ravnotežje med tem, kar je treba storiti, in tem, kako je to mogoče izvesti, ne da bi pri tem prestopali meje ustave, zakonov in pristojnosti.«
»Dobil sem tudi poročilo, ki je pod stopnjo interno, tako da je pod stopnjo zaupnosti.«
»Zadovoljen sem, da je bila mogoča določena stopnja izvrševanja in da je bilo s tem mogoče doseči določeno stopnjo odvračanja.«
»Stopnja tveganja je visoka, prav tako stopnja negotovosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju